stalker.com

Nu är dom i luften. Caroline o Vincent alltså, på väg till Amsterdam där dom mellanlandar i ca 4 tim. Som vanligt har jag stenkoll!!! När hon är hemma ger jag henne en mobil med tillhörande kontantkort när hon reser kollar jag flyplatsernas hemsidor. När hon är ute o shoppar eller väntar på V så är jag på kicken...genom yahoo. O när hon är ensam hemma så skriker jag till på yahoo....hehe! Jag gör bara min roll som lillasyster=) Iaf. Dom lyfte tydligen 5 min före bestämd tid....skönt. Jag lägger mig nog nån timme innan dom landar, men om allt flyter på så ser jag på JFKs hemsida när dom förmodas landa. Men om jag ska kunna sova så sitter jag nog uppe ändå...hehe!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Uj, uj uj...vadan denna kontroll??? När landar de på JFK? Ha en bra dag! Ikväll är det Guldbagge galan :)

2009-01-12 @ 17:17:43
URL: http://asa-s.blogspot.com
Postat av: Bonjourrrrrrrr from Parrrrrris oui oui

You stalk because you care???? ;-)

(på din blogg vet jag allt vad Caroline pysslar med, mer än vad hon berättar själv ;-) I stalk too yezzzzzzzz ..... Nu kan jag börja lura på henne på internet igen hehe!)

2009-01-13 @ 12:10:43
Postat av: Emma

Jag vet att de ska finnas en kommentar från La Paris här nånstans, men jag ser de inte här o nu. Hmm!!? Iaf... You call it stalking, I call it LOVE! Kanske skulle skaffa en ny blogg som heter varärcaroline.bogg.se hahaha! Freaky!

2009-01-13 @ 14:49:02
URL: http://goodliving.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0