I wanna thank my mum and dad for...

I like to thank the academy ...

Jäklar va bra de gick! (håll fast i den känslan nu Emma!) Innan jag satt i Lenas stol så va jag ett vraaaak! Gick upp tidigt för att en vaktmästare skulle komma o fixa toan....igen. Vill inte att han skulle se mig nyvaken så jag gick upp i tid o åt frukost o hann duscha mellan toalett besöks varven. Ingen bra dag o inte ha röv-vänligt toapapper. Jävlar va de schvider!!! Hahahah....solly alla som inte ville veta de om mig. Men de e jobbigt o ha stressmagen en dag som denna. Iaf, till slut kom vaktisen o började fixa med stolen. Tror ni inte han va tvungen o kör o hämta en mojäng som han inte hade, jag undrade om de gick o använda den "De e inget vatten i. Men de tar bara typ en kvart." KNIP! Herrejävlar, satte en toarulle under armen o knep....finns toaletter i källaren om de skulle krisa sig, men de gjorde de som tur va inte. Han hann tillbaka o fixa stolen innan en olycka hade hänt. Eller har han?? Blir inte klog på vaktmästare, måste va de otacksamaste jobbet man kan ha.



Besök 4567 sved av bara fan! (URSÄKTA MIG!) Nu får de va nog med el rövo braskamino tänkte jag slängde på mig kläderna o alla saker jag MÅSTE ha med mig. Som tur va hade den värsta nervositeten lagt sig efter den där vart här....eller va inte nervös alls faktiskt. O de gör mig orolig! Liten ond ring jag är född i. Som tur va så bara körde R! Lipa lite i bilen, bryta ihop o hyperventiler på mottagningen (väckte många minnen sen jag va där senast.) Fick vänta en liten stund, men de gick bra. Sen va de prat dags. Hon hade många frågor o jag hade många svar. Till skillnad från förra gången jag va där(7 år sedan) va jag vimsig o halvt tokig, för jag visste ju inte va som va fel med mig. Kvinnan jag fick träffa va lugn o trevlig, tyvärr kommer de nog inte va henne jag forts träffa. Hon har bara hand om mitt....eeehhh....fall? Sen ska dom diskutera mig på nåt möte nästa vecka o sen får jag en kallelse. Detta va ju bara pakgrund o info om mig o om lite vad som kommer hända tiden framöver.

Min framtid kommer se konstig o jobbig ut. Men väldigt intressant. R kommer troligtvis va den som följer med till mötena, inte bara som stöd för mig utan hon tycker detta är väldigt intressant. O hon hoppas lära sig nåt som hon kan ha nytta av inte bara med mig utan oxå med sina andra klienter. Lena, kvinna vi träffade idag, sa att jag kommer va helt slut efter alla mötena (NO SHIT!?) o kan va bra att ta igen mig lite. Jag nämnde att jag brukar meditera, men inte gjort de på ett bra tag. SÅ hon tyckte de skulle va bra om jag började med de igen, helst en gång om dagen! OKEJ! Jag har fått tråkigare tillsägelser=) Så nu ska jag äta lite o gå ner i en djuuuup avslappning!

I wanna thank God....

Kommentarer
Postat av: Ia

I toooold u......du e underbart stark! Love u love u love uuuuuuuuuuuu!

2009-01-21 @ 16:43:43
URL: http://swedecaroline.blogspot.com
Postat av: Åsa

BRA EMMA!!!!! Den där känslan du pratar om...beåll den och plocka fram den nästa gång du ska dit! Nu kan det bara bli bättre! :D Meditation, avslappning...go for it! Funkar toaletten igen?!?

2009-01-21 @ 16:46:25
URL: http://asa-s.blogspot.com/
Postat av: Emma

Tack tack tack!=) Skönt att de e över för idag...men den där toaletten vill inte ge sig, får nog...kanske....nån gång ringa vaktmästaren igen.

2009-01-21 @ 19:45:51
URL: http://goodliving.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0