...

Idag är de den där dagen! *dramatisk musik* Sista dagen med Caroline, de lät värre än va de är. Imorgon åker dom hem=( Tidigt på morgonen så därför blir idag den sista för mig. Om de forttsätter som de ska så kanske vi ses igen i slutet av sommaren. Om jag ändå va frisk, då kanske jag kanske kunde hängt med dom hem. Stannat så länge dom orkat med mig....max 3 månadet dock. Iaf, idag ska vi nog träffas en liten stund.....hoppas jag. Dom har mkt o packa så vi får se.

De blir inte bättre när jag tänker på va vi har gjort tilsammans, eller rättare sagt inte gjort tillsammans. Sist dom va hemma i sommras så va jag nere hos dom 2 ggr o vi va i stan, va ute o gick mm. O denna gången då? Jag kunde knappt ta mig utanför min dörr. Sen har jag fått tvinga mig till att umgås, när jag egentligen bara ville kura ihop mig i ett hörn o tycka synd om mig själv. Ja jag har tvingat mig själv för att jag vill inget annat än att träffa Carro, så de har vart värt de. Hur knasigt de än låter. Nu får de ske lite ändringar, permanenta ändringar. Inga framgångar som går upp o ner som en tsunamivåg! Slut klagat för idag....tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0